Beschikbaar bij de volgende licentie: Premium
Als een inwoner een aanvraag indient op Gezondverzekerd.nl voor een collectieve zorgverzekering, ontvangen zij een uitnodiging om hun gegevens aan te leveren. Als er een emailadres wordt opgegeven in de aanvraag, wordt deze uitnodiging per email verstuurd.
De Backoffice Applicatie stuurt automatisch een herinneringsmail als de gegevens nog niet zijn aangeleverd. Deze herinneringsmail wordt automatisch verstuurd na 5 en 10 dagen. Deze email is niet door de gemeente aan te passen.
Het is wel mogelijk om nog een extra herinneringsmail te versturen. Dit kan handmatig of automatisch na 14 dagen. Als je deze ook automatisch wilt versturen kan je dit aanvinken bij "Algemene instellingen" in het configuratiescherm. De optie staat standaard aan.
Herinneringsmail na 5 dagen
Na 5 dagen wordt automatisch een herinneringsmail verstuurd. Dit is niet aan te passen door de gemeente. De onderstaande herinneringsmail wordt dan gestuurd:
Herinneringsmail na 10 dagen
Een tweede herinneringsmail wordt na 10 dagen gestuurd. Ook deze herinneringsmail is niet aan te passen.
Herinneringsmail na 14 dagen
De herinneringsmail die na 14 dagen wordt verstuurd, kan je wel zelf instellen en opstellen. Dat kan je via het "Beheerscherm" bij de "Aanvraag Templates" en de "Heronderzoek Templates" inrichten. Zie ook het artikel "Email templates".
Je kan deze herinnering ook handmatig en in bulk zelf versturen. Dit kan door in het caseoverzicht de cases aan te klikken die extra wilt herinneren. Rechts onderin verschijnt dan de knop Herinneren.