Beschikbaar bij de volgende licenties: Basis Extra Premium
In de vernieuwde Backoffice Applicatie start je in het dashboard van de applicatie. Hier zie je direct of er nieuwe aanvragen of heronderzoeken zijn in jouw werkvoorraad. Door middel van tegels wordt informatie aan je getoond over nieuwe aanvragen of heronderzoeken en cases waarop informatie is ontvangen. Door op de tegel te klikken, ga je direct naar het case overzicht waarin de juiste cases al voor je zijn gefilterd. Je kunt ook een specifieke case of inwoner zoeken via de zoekbalk aan de bovenkant van de pagina. Via de menu-opties aan de linkerzijde kun je diverse acties uitvoeren of overzichten raadplegen.
Als je voor het eerst gebruik maakt van de nieuwe Backoffice Applicatie, dan staan er nog geen gegevens in de nieuwe Backoffice Applicatie en is je dashboard leeg. Het dashboard bestaat uit de volgende informatietegels:
- Nieuwe heronderzoeken
- Nieuwe aanvragen
- Cases aangevuld met extra informatie
- Cases aangevuld met Ocktodata
- Cases herinnerd
- Cases met informatie opgevraagd
- Cases in onderzoek
Zodra een inwoner een aanvraag voor een gemeentepolis heeft gedaan, maakt de Backoffice Applicatie een case aan op basis van de informatie die de inwoner heeft verstrekt. Dit is zichtbaar in het dasboard onder de tegel ‘Nieuwe aanvragen’. Door op deze tegel te klikken, kom je in het case overzicht.
Vanuit dit case overzicht heb je aan de rechterkant opties om een aantal filters aan te zetten om zo je werkvoorraad te filteren. Je kunt het case overzicht ook exporteren naar een CSV bestand, door te klikken op de knop "Exporteer resultaten". Deze is direct juist opgemaakt in kolommen. Er hoeft geen bewerking plaats te vinden om de informatie in kolommen zichtbaar te maken.
Door op een case te klikken, kom je op de casedetailpagina. Meer over de casedetailpagina in het artikel "Casedetailpagina".