Blanco pagina bij inloggen

Gewijzigd op: Wo, 20 Okt, 2021 om 2:14 PM


Beschikbaar bij de volgende licenties: Basis Extra Premium

Inleiding

Blijft de pagina laden en kom je niet verder nadat je hebt ingelogd? Dit probleem kan verschillende redenen hebben, bijvoorbeeld een release of update in de applicatie. Probeer daarom de onderstaande handelingen voordat je weer gaat inloggen.

LET OP! Het is niet mogelijk om via de browser Internet Explorer in te loggen in de Backoffice Applicatie. Wij adviseren je om bijvoorbeeld Google Chrome te gebruiken.


Resetten en vernieuwen

Probeer eerst de volgende handelingen, wanneer het niet lukt om in te loggen. Voer eerst de bovenste drie handelingen uit en ga dan verder met het wissen van de cache (zie "Cache wissen"). Het werken in een incognito-venster kun je het beste als een 'laatste optie' zien.

HandelingToetsencombinatie
Pagina vernieuwenF5 of FN + F5
Normale resetCTRL + R
Harde resetCTRL + SHIFT + R
Incognito-vensterCTRL + SHIFT + N


Blanco pagina in Internet Explorer

We hebben meerdere meldingen gekregen dat men een blanco pagina te zien krijgt bij het inloggen. Hieruit bleek dat het niet mogelijk is om via de browser Internet Explorer in te loggen in de Backoffice Applicatie. Internet Explorer is verouderd en ondersteund de applicatie niet.

De volgende browsers ondersteunen de applicatie wel:

 Google Chrome

 Microsoft Edge

 Mozilla Firefox

We adviseren je om een van de bovenstaande browser te gebruiken.


Cache wissen

Als één van de bovenstaande handelingen niet werkt, kun je nog proberen om de cache (tijdelijke gegevensopslag) te wissen in jouw browser. Dit doe je aan de hand van de volgende stappen:

  1. Ga naar "Instellingen".
  2. Ga dan naar "Privacy en beveiliging".
  3. Klik op "Browsegegevens wissen".
  4. Selecteer de optie "Gecachte afbeeldingen en bestanden". Zorg dat die is aangevinkt.
  5. Klik daarna op "Gegevens wissen".
  6. Probeer hierna opnieuw om in te loggen in de backoffice applicatie.


Was dit antwoord nuttig? Ja Nee

Feedback versturen
Het spijt ons dat we u niet hebben kunnen helpen. Als u feedback geeft, kunnen we het artikel verbeteren.