Beschikbaar bij de volgende licenties: Basis Extra Premium
Inleiding
Blijft de pagina laden en kom je niet verder nadat je hebt ingelogd? Dit probleem kan verschillende redenen hebben, bijvoorbeeld een release of update in de applicatie. Probeer daarom de onderstaande handelingen voordat je weer gaat inloggen.
LET OP! Het is niet mogelijk om via de browser Internet Explorer in te loggen in de Backoffice Applicatie. Wij adviseren je om bijvoorbeeld Google Chrome te gebruiken.
Resetten en vernieuwen
Probeer eerst de volgende handelingen, wanneer het niet lukt om in te loggen. Voer eerst de bovenste drie handelingen uit en ga dan verder met het wissen van de cache (zie "Cache wissen"). Het werken in een incognito-venster kun je het beste als een 'laatste optie' zien.
Handeling | Toetsencombinatie |
---|---|
Pagina vernieuwen | F5 of FN + F5 |
Normale reset | CTRL + R |
Harde reset | CTRL + SHIFT + R |
Incognito-venster | CTRL + SHIFT + N |
Blanco pagina in Internet Explorer
We hebben meerdere meldingen gekregen dat men een blanco pagina te zien krijgt bij het inloggen. Hieruit bleek dat het niet mogelijk is om via de browser Internet Explorer in te loggen in de Backoffice Applicatie. Internet Explorer is verouderd en ondersteund de applicatie niet.
De volgende browsers ondersteunen de applicatie wel:
Google Chrome
Microsoft Edge
Mozilla Firefox
We adviseren je om een van de bovenstaande browser te gebruiken.
Cache wissen
Als één van de bovenstaande handelingen niet werkt, kun je nog proberen om de cache (tijdelijke gegevensopslag) te wissen in jouw browser. Dit doe je aan de hand van de volgende stappen:
- Ga naar "Instellingen".
- Ga dan naar "Privacy en beveiliging".
- Klik op "Browsegegevens wissen".
- Selecteer de optie "Gecachte afbeeldingen en bestanden". Zorg dat die is aangevinkt.
- Klik daarna op "Gegevens wissen".
- Probeer hierna opnieuw om in te loggen in de backoffice applicatie.